مجله آنلاین

چند قدم تا اعتماد به نفس

می‌توانید اعتماد به نفس بالایی داشته باشید اگر …

۱) بپذیرید که هر جا و هر که هستید به این دلیل است که خودتان خواسته اید. اگر موقعیت تان را دوست ندارید ، خودتان را تغییر دهید.
۲) آنقدر تجسم کنید تا تحقق پیدا کند. طوری عمل کنید که گویی همان اعتماد به نفسی را که خواستارید دارا هستید و تا به واقعیت پیوستن آن ، این تصویر ذهنی را حفظ کنید
۳) یک خوش بین تمام عیار باشید. در هر شرایطی به دنبال یافتن نقاط مثبت باشید.



ادامه مطلب ...

روشهای تعیین هدف برای زندگی و دست یابی به آن

آیا کنترل زندگیتان در دستانتان است یا با شانس زندگی می کنید؟

اینکه چه می گویید مهم نیست، اینکه چه کاری می کنید مهم است!

یاد بگیرید چطور زندگی هدفمندتری داشته باشید!

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که چرا اینجا هستید؟ منظورم این است که اگر هدفی نداشته باشید، پس چرا باید زندگی کنید؟

بین میلیون ها اسپرم شما تبدیل به انسان شدید. پس حتماً باید به دلیلی به این دنیا آمده باشید. بنابراین قطعاً برای زندگیتان هدفی دارید، اینطور نیست؟



ادامه مطلب ...

ده راهکار اصولی برای متحول کردن زندگی

رشد و پیشرفت نتیجه ایجاد تغییر و تحول در زندگیست. اگر همچنان در وضعیت فعلی خود باقی بمانید، هیچ گاه به رشد و تعالی نمی رسید. شیوه ی تفکر و عملکرد خود را تغییر دهید تا بتوانید به کلیه اهداف خود دست پیدا کنید. باید توجه داشت که تغییر و تحول از یک روند ممتد پیروی کرده و هیچ گاه متوقف نمی شود. به محض متوقف شدن تغییر و تحول، رشد و پیشرفت شما هم متوقف می گردد.

ما قصد داریم تا در این مقاله مهم ترین تکنیک های موجود در زمینه ایجاد تغییر و تحول در زندگی را به شما معرفی کنیم.



ادامه مطلب ...

راهکارهایی ساده برای رسیدن به موفقیت

ممکن است تصور کنید که شما راهتان با آن دسته افراد موفقی که پیوسته کامیابی های تازه حاصل می کنند یکی نباشد. البته ممکن است آنها توانایی هایی داشته باشند که شما فاقد آن هستید، اما همیشه به یاد داشته باشید: موفقیت آموختنی است و تنها تفاوت شما با آنها این است که آنها همیشه یک سری عادات خاص را به کار می بندند و این باعث کامیابیشان می شود.
موفقیت همین است: جمع راه و روش های زندگی هوشمندانه. در اینجا به چند مورد از این شیوه ها اشاره می کنیم.

 



ادامه مطلب ...

با خواندن این مقاله،اعتماد به نفستان دو برابر می شود!

اگر احساس می کنید اعتماد به نفس و خود باوری تان بسیار ضعیف است،توصیه می کنیم این مطلب را بخوانید .

اعتماد به نفس حسی ذاتی نیست بلکه اکتسابی می باشد ، بعضی از افراد دارای اعتماد به نفس بالایی هستند که حتی در در سخت ترین شرایط نیز اعتماد به نفس دارند اما بر عکس افراد دیگری هستند که به شدت دچار کمبود اعتماد به نفس هستند و با کوچکترین حرفی دچار احساس پوچی می شوند .

اما چرا این احساس مهم است و بر آن تاکید می شود ؟ چطور کمبود این حس را می توان جبران کرد؟



ادامه مطلب ...

مثبت اندیشی، جاده‌ای به سوی موفقیت

مثـبت انـدیشی بـه هـمراه خـود صـلح، آرامــش، موفقیت، بـهبود در روابـط و سلامت جسمی را به دنبال دارد. با اتکا به تفکرات مثبت کارهای روزمره را راحت‌تر می توان به پایان رسـاند، زنـدگی روشـنی در انتـظارتان خواهد بود و نهایتا شادی و رضایت بیشتری پیش رویتان قرار خواهد گرفت. مثبت اندیشی فـرآینـدی همه گیر است. افرادی که در کنارشما هستـند، از تـفـکرات و حـالات درونـی شـما تـاثیر می پـذیرنـد. سعی کنید تا جایی که می توانید به خوشحالی، مـوفـقـیت و سلامت فکر کنید. با چنین طرز تفکری دیگران تمایل پیدا می‌کنند تا شما را در کارهایتان یاری کنند. آنها از امواج مثبتی که شما از خود ساطع می کنید به شدت لذت می برند.



ادامه مطلب ...

من شایسته موفقیت هستم

چیزی که نحوه زندگی انسانها را مشخص می کند، تفسیر و نوع دیدشان نسبت به وقایع بیرونی است نه خود
 آن وقایع.
سرمنشأ مثبت اندیشی از باورهای ما می آید. باورها و اعتقادات هر فرد و نوع برداشتش از زندگی و وقایع آن است که او را به سمت و سوی خوشبختی و یا بدبختی می برد. هر اتفاقی که در زندگی ما پیش می آید از نظر ما یا خوشایند است یا ناخوشایند. پس هرامری می تواند باعث خوشحالی و خوشبختی ما و یا باعث ناکامی و ناراحتی ما شود.

مثبت اندیشی به ما کمک می کند که بتوانیم تغییرات مفیدی در رفتار، گفتار، کار و زندگی خود ایجاد کنیم .

کلمات نیز تأثیر بسیاری بر افکار و احساسات ما می گذارند. کلمات می تواند ما را بسیار هیجان زده، متأثر یا خوشحال کند. پس دقت کنید کلماتتان را در جهت مثبت و زیبا کردن افکار و احساساتتان به کار ببرید.

به کاربردن واژه ها و عبارات تأکیدی مثبت در زیباتر شدن افکار و اعمال ما و بهبود کیفیت زندگیمان تأثیر بسیار زیادی دارد و باعث ایجاد شور و شوق در زندگی می شود. مثل این جمله: «من شایسته موفقیت هستم و همیشه به اهدافم می رسم

منبع : برگرفته از مجله آسیا

تبدیل شدن یک انسان معمولی به یک انسان متعالی

اگر این کار را انجام بدهم،دیگران چه فکر می کنند؟اگر قبول کنم با او ازدواج کنم،دیگران چه خواهند گفت؟ این سوال ها خیلی مخرب و باز دارنده اند.ارزشها و اهداف زندگی تان را خودتان انتخاب کنید و به همان ارزش ها پایبند باشید و طبق آن ها عمل کنید.بسیاری از مواقع افراد به صورت مردم پسند عمل می کنند.بیشتر افراد به خاطر مهر طلبی طوری رفتار می کنند که دیگران رفتار آن ها را تایید کنند.انسان سالم به خاطر نظرات ،القائات وانتظارات دیگران زندگی نمی کند و فردیت و هویت خودش را فراموش نمی کند.انتقاد و تعریف و تمجید دیگران اعتماد به نفس او را تحت تاثیر قرار نمی دهد. انسان سالم می خواهد خودش باشد و دیگران هم اگر می خواهند او را دوست داشته باشند ،باید او را همان طور که هست ، دوست داشته باشند ،او به خاطر جلب توجه و تایید و علاقه دیگران ارزش هایش را زیر پا نمی گذارد و به چیزی که نیست تظاهر نمی کند .



ادامه مطلب ...
صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد
پيوندها


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 454
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 455
بازدید ماه : 633
بازدید کل : 34850
تعداد مطالب : 525
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1