مجله آنلاین

دشمنان تمرکز فکر

نمی‌دانید کلیدتان را کجا گذاشته‌اید؟ در حین کار مرتبا دچار سردرگمی و تردید می‌شوید و در حال صحبت کردن با کسی ناگهان به خیالات و رویاهای خود فرو می‌روید؟ اگر این اتفاق گاهی اوقات می‌افتد، مساله مهمی نیست؛ اما وقتی از حد نرمال خارج می‌شود، مشکلات جدی‌تر به همراه دارد. این روزها مساله عدم تمرکز فکری بسیار شایع شده است؛ به طوری که موجی از افراد ۳۰- ۴۰ ساله به مراکز پزشکی و روانپزشکی مراجعه می‌کنند و در پی یافتن راهی برای حل مشکل‌شان هستند. معمولا در این سنین مشغولیت‌های ذهنی افراد بیشتر می‌شود، کار، خانه، خانواده و سایر امور و مشکلات مربوط به آنها باعث می‌شود که کمتر بتوانند فکر خود را متمرکز کنند؛ اما تمام آنهایی که قرار ملاقات‌هایشان را فراموش می‌کنند و تمرکز خود را از دست می‌دهند، دچار اختلال کم‌تمرکزی یا ADHD نیستند.

ادامه مطلب »



ادامه مطلب ...

10 قدم برای جذب انسانها،ایده ها و فرصتهای عالی

روش هایی ساده وجود دارد که می توان با رعایت آن ها فرصت ها و ایده های عالی را در یابیم و از آنها بهره مند شویم،برخی از عمده ترین این روش ها از این قرارند.

۱) حقیقت را بگویید
منظور این نیست که فقط دروغ نگویید. گفتن حقیقت حد مشخصی دارد، که با در نظر گرفتن آن هم خودتان احساس آزادی و راحتی خواهید کرد و هم دیگران به سمتتان جلب می شوند. باید سعی کنید حقیقت را از موضع عشق بگویید، نه از موضع قدرت یا ترس.



ادامه مطلب ...

کلید طلایی برای آرامش در محل کارتان

استرس در محل کار از ریشه‌ای‌ترین دلایل اکثر بیماری‌ها اعم از خفیف و شدید است. تخمین زده‌اند که فقط در ایالات متحده ۶میلیون برگه مرخصی استعلاجی مربوط به بیماری‌های مرتبط با استرس است…

از این رو، اگر نمی‌خواهید این بیماری‌ها گریبان‌گیر شما هم بشوند، لازم است طرز مقابله با استرس در محیط کار را بیاموزید. این مطلب، شما را با برخی از بهترین راهکارهای مقابله با استرس در محیط کار آشنا می‌کند.



ادامه مطلب ...

پیش به سوی موفقیت با قوانین موفقیت !


قانون انگیزه: هرچه می گویید یا انجام می دهید، از تمایلات درونی شما سرچشمه می گیرد. پس برای رسیدن به موفقیت باید انگیزه ها را مشخص کرد تا با یک برنامه ریزی اصولی به هدف رسید.

قانون انتظار: اگر با اعتماد به نفس، انتظار وقوع چیزی را در محیط پیرامون تان داشته باشید آن چیز به وقوع می پیوندد. شما همیشه هماهنگ با انتظاراتتان عمل می کنید و این انتظارات بر رفتار و چگونگی برخورد اطرافیانتان تاثیر می گذارد.



ادامه مطلب ...

زیبــارویان و ویژگــی شخصیتی آن ها

محققان دانشگاه کلمبیا در تحقیقات خود دریافتند که افراد معمولاً ویژگی های شخصیتی کسانی را که از لحاظ جسمی زیبا و جذاب هستند با دقت بیشتری نسبت به سایر افراد تشخیص می دهند.

به گزارش گروه علمی پژوهشی باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران “ایسکانیوز”، به نقل از “ساینس دیلی” ، مردم معمولاً به افرادی که چهره و هیکل جذاب تری دارند بیشتر توجه می کنند.



ادامه مطلب ...

کارهایتان را رنگ آمیزی کنید!

1x1.trans کارهایتان را رنگ آمیزی کنید!

آیا شما پرونده های باز و کارهای ناتمامی دارید که مایل باشید آنها را تکمیل کنید؟آیا در زندگی یا کارتان ،امور عقب افتاده ای دارید که دلتان بخواهد آن را انجام دهید ؟بسیاری از افراد عادت کردند کارهایشان را نا تمام و نیمه کاره رها کنند .کارهای ناتمام مانند پرونده های باز هستند.پرونده های باز بالاخره باید بسته شوندوگرنه در طول زندگی ،انرژی انسان را هدر می دهند .چون به حال بخشی از توجه مارا به



ادامه مطلب ...

آیا جذابیت اکتسابی است یا وراثتی ؟

دقت کرده اید که بعضی افراد همان لحظه ای که وارد اتاق می شوند اتاق را روشن می کنند . حضور آنها به تنهایی می تواند توجه یک جمع شلوغ را که خیلی هم مشغول هستند جلب کند حتی قبل از اینکه کلمه ای حرف بزنند کسانی که این نوع گیرایی وجذابیت را دارا می باشند گفته میشود که “افرادی که حضورشان زود معلوم می شود ” هستند رسیدن به موفقیت همیشه ذهن مردم را درگیر کرده است. آنها میتوانند مشتری یا پرس شما یا شخصی که شما با او نتورک کار می کنید باشد.اما آنها هر کس میتوانند باشند،هر چقدر شما جذابتر به نظر برسید برای شما آسانتر خواهد بود که به سرعت یک رابطه ی دوستی پایدار برقرار کنید. به یاد داشته باشید ،دقت کنید که این افراد می توانند همان هایی باشند که در مورد شما یک کلمه میگویند.

چطور میتوانید جذابیت و گیرایی خود را افزایش دهید:



ادامه مطلب ...

عاملی مهم برای موفقیت زنان در عشق و زندگی


خود باوری  امری ضروری و گریز ناپذیر است . مطمئنا این تمام آن چیزی نیست که زنان برا ی کسب موفقیت در این مسیر لازم دارند ، ولی بدون آن نیز قادر نخواهند بود که در نبرد برای خود شکوفایی پیروز شوند.

زنانی که علاوه بر وظایف سنتی خود ، نقش هایی مانند مادر بودن ، همسر بودن ، برای به دست آوردن استقلال فکری و اجتماعی نیز به تعداد فزاینده ای به محل های کار سرازیر می‌شوند برای خود کسب و کار مستقلی را آغاز می‌کنند یا وارد موقعیت ها و پست هایی می‌شوند که تا قبل از ان به مردان تعلق داشته است و این منسب های را یکی پس از دیگری تسخیر می‌کنند .

هم مردان و هم زنان ، اگر دارای اعتماد به نفس واقع بینانه درباره اندیشه و ارزش خود باشند و در خود احساس امنیت کنند، خواهند توانست در مقابل مشکل ها و موقعیت ها به شکل مناسبی واکنش نشان دهند .

خود باوری انرژی زا و انگیزه دهنده است و ما را ترغیب به موفقیت می‌کند و باعث می‌شود از موفقیت‌های خود احساس لذت و غرور کنیم .



ادامه مطلب ...

درس طلایی از آلبرت انیشتن

کنجکاوی را دنبال کنید

“من هیچ استعداد خاصی ندارم. فقط عاشق کنجکاوی هستم“
چگونه کنجکاوی خودتان را تحریک می کنید؟ من کنجکاو هستم. مثلا پیدا کردن علت اینکه چگونه یک شخص موفق است و شخص دیگری شکست می خورد.
به همین دلیل است که من سال ها وقت صرف مطالعه موفقیت کرده ام. شما بیشتر در چه مورد کنجکاو هستید؟
پیگیری کنجکاوی شما رازی است برای رسیدن به موفقیت.

پشتکار گرانبها است

“من هوش خوبی ندارم، فقط روی مشکلات زمان زیادی می گذارم”
تمام ارزش تمبر پستی توانایی آن به چسبیدن به چیزی است تا زمانی که آن را برساند. مانند تمبر پستی باشید؛ مسابقه ای که شروع کرده اید را به پایان برسانید.
با پشتکار می توانید به مقصد برسید.



ادامه مطلب ...

راهکارهای ساده برای جاری شدن کلام(فن بیان)

اگر به نکات زیر دقت کنید هنر فن بیان و محاوره بسیار آسان می شود و در موقعیت های اجتماعی با اعتماد به نفس کامل می توانید ارتباط برقرار کنید.
بیشتر افراد در موقعیت های اجتماعی در ابتدا احساس آشفتگی ، خجالت و غریبی می کنند.
در وضعیتی که شما احساس می کنید راجع به موضوع مورد بحث چیزی نمی دانید باید با حرفی سکوت و سردی بین خود و نفر مقابل را بشکنید و بحث را شروع کنید. در این حالت چه می کنید ؟!



ادامه مطلب ...
پيوندها


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 342
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 343
بازدید ماه : 521
بازدید کل : 34738
تعداد مطالب : 525
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1